CZ SK

OBCHODNÍ PODMÍNKY KONZOLE STORE

Obchodní podmínky

obchodní podmínky konzole-store 

Všeobecné obchodní podmínky pro nákup v internetovém obchodě konzole-store.cz

Zboží, které máme skladem expedujeme v den objednání. Zboží které není skladem, expedujeme obvykle do 14-ti pracovních dnů od převzetí  objednávky, delší dodací lhůty jsou dány tím, že většina  zboží pochází ze zahraničí - USA, Japonsko,Německo a než je doručeno k nám na naši pobočku musí projít celním řízením. O odeslání zásilky vždy informujeme zákazníka e-mailem, popřípadě telefonicky.

Jakým způsobem zásilku zaplatím ?

Dobírkou přes Českou Poštu jako obchodní balík. Poštovné 100 Kč, při objednávce nad 2.500 kč poštovné zdarma ( limit 2.500 kč neplatí pro herní konzole a servis )

Bankovním převodem. Poštovné 70 kč. Nehraďte však prosím bez potvrzení a bez našeho vyzvání. Platební pokyny zasíláme individuálně při potvrzení objednávky ( dostupnost, termín dodání )

Možnosti dopravy:

  • Osobní odběr pobočka Hodonín 0 Kč
  • Česká pošta-balík 70 Kč + 30 kč dobírka
  • Česká pošta-balík na poštu 89 Kč + 30 kč dobírka
  • Česká pošta-balík do ruky 99 Kč + 30 kč dobírka
  • Kurýr DPD 130 Kč + 30 kč dobírka
  • Slovensko-1.třída 60 Kč + 30 kč dobírka

osobní odběr na adrese :

  • Konzole point Hodonín: Plucárna 3872/10A, 69501 Hodonín

Zaslal/a jste objednávku a termín dodání Vám nevyhovuje ?

Objednávku je možno stornovat do 24 hodin od potvrzení objednávky. Storno objednávky lze provést e-mailem na adrese info@konzole-store.cz nebo telefonicky na čísle 739 616 508 pokud není objednávka stornována do 24 hodin je brána jako závazná a bude tak s ní dále nakládáno.

Všeobecné obchodní podmínky

Tyto všeobecné obchodní podmínky upravují práva a povinnosti smluvních stran vyplývající z kupní smlouvy uzavřené mezi prodávajícim, kterým je Petr Chvál, se sídlem Brandlova 74, Hodonín 69501, IČ: 74709283, DIČ CZ7902214320 zapsaný v ŽR, č.j. OŽU/2361/2009, (dále jen "prodávající") a kupujícim, kterým předmětem je koupě a prodej zboží na internetové stránce www.konzole-store.cz

Nákupní řád

Po vybrání zboží, zvolení počtu kusů, vyplnění kontaktních údajů a jejich odesláním jste provedli závaznou objednávku. Pokud byla Vaše objednávka úspěšně odeslána a zapsána do databáze, zašleme Vám o tom zprávu emailem, SMS nebo se s Vámi telefonicky spojíme. Na veškeré zboží pocházející z České republiky je poskytována záruka 24 měsíců, na zboží z dovozu je poskytována záruka 12 měsíců. U slevněného zboží nebo výprodeje se záruka nevztahuje na vady, pro které bylo zboží slevněno.

Každá přijatá objednávka v našem obchodě je brána jako závazná. Storno objednávky je možné poslat pouze e-mailem na adresu info@konzole-store.cz

a to nejpozději do 24 hodin od odeslání potvrzení o úspěšném objednání.

Prodávající má právo zrušit objednávku, jestliže kupující nereaguje na e-mail (telefonát) více jak pět  dnů, pokud nedodá úplnou adresu a jestliže neuvede správnou e-mailovou adresu resp. telefonní číslo. 

Poštovné / Přepravné je paušální á 100,- Kč za zásilku. Balné je ZDARMA. Při objednávce nad 2.500,-Kč je ZDARMA poštovné i balné. Zboží je zasíláno standardně Českou Poštou jako obchodní balík, nebo si jej také můžete osobně vyzvednout. O odeslání zboží budete vyrozuměni informačním e-mailem, jeden den před odesláním zboží. Úložní doba obchodního balíku je 14 dní.

Zmaří-li kupující dodání zásilky se zbožím tím, že zásilku se zbožím v úložní době nevyzvedne a dojde tak ke vrácení zásilky se zbožím prodávajícímu, je kupující prodávajícímu povinen uhradit vzniklé náklady spojené se zmařeným dodání zboží - tj. náklady na poštovném ve výší 100 Kč za obchodní balík. Dále se kupující zavazuje uhradit prodávajícímu za porušení povinnosti poskytnout součinnost odebrat zaslané objednané zboží smuvní pokutu ve výši 300 Kč. Takto vzniklé náklady budou po kupujícím vymáhány.

Termín expedice

Objednané zboží  které je skladem je zpravidla rozesíláno do 48 hodin po objednání . Pokud zboží není momentálně skladem a jeho dodací lhůta bude trvat déle než 17 pracovních dní , budeme Vás o tom informovat. Vyhrazujeme si právo zrušit objednávku nebo její část v případech pokud se zboží již nevyrábí, je dlouhodobě nedostupné nebo se výrazným způsobem změnila jeho cena. V případě, že tato situace nastane, budeme Vás o tom informovat emailem či telefonicky a domluvíme se na dalším postupu.

Přepravní podmínky


Věnujte při přebírání zboží velkou pozornost stavu balíku! Kupující je povinen prohlédnout zboží bezprostředně při jeho převzetí. Reklamace mechanického poškození výrobku, které nebylo patrné při převzetí zásilky, je nutné uplatnit neprodleně po odhalení, tj. ihned po prvním použití výrobku. Pozdější reklamace mechanického poškození výrobku bude považována za závadu způsobenou kupujícím a reklamace bude automaticky zamítnuta. Před prvním použitím je kupující povinen prostudovat záruční podmínky včetně  návodu k obsluze a následovně se těmito informacemi důsledně řídit. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci (nebo jejich dílů) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku nelze tedy považovat za vadu a nejde ani reklamovat.

Likvidace el.odpadu

V našich maloobchodních cenách jsou již zahrnuty poplatky za sběr a likvidaci el.odpadu na základě novely zákona o odpadech č.185/2001Sb., která nově specifikuje podmínky pro nakládání s odpadem z elektrických a elektronických zařízení

 


--------------------------------------------------------------------------------
REKLAMAČNÍ A ZÁRUČNÍ PODMÍNKY

Na zakoupené zboží, které pochází z české republiky poskytujeme záruku 24 měsíců (zboží z dovozu 12 měsíců) ode dne uvedeném na daňovém dokladu.

- Záruka se vztahuje na vady vzniklé chybným zpracováním nebo materiálem

- Zařízení musí být vždy užíváno v souladu s podmínkami uvedenými v návodu k obsluze a v souladu s technickými a bezpečnostními podmínkami

- U zboží charakteru software (dle výkladu zákona o autorských právech) se záruka vztahuje výhradně na fyzickou nečitelnost médií. Okamžikem odstranění ochranných prostředků (fólií) se kupující stává oprávněným licenčním uživatelem produktu a zboží již nelze vrátit prodávajícímu

- U oprávněných reklamací uplatněných v záruční době se zavazujeme bezplatně odstranit závady na produktech. Odstranění závady je dle typu produktu realizováno opravou, výměnou či výměnou vadného dílu

- K reklamaci je nutné vždy přiložit daňový doklad (nebo jeho kopii) a přesný popis závady reklamovaného zboží

Záruka se nevztahuje na:

- Škodu způsobenou ohněm, nehodou, odcizením, zničením, opotřebením, zanedbáním péče, nesprávným užitím,úpravou nebo změnou technických parametrů, demontáží či opravou námi nepověřenou osobou

- Baterie, žárovky, obal, tašky nebo jiné části opotřebené běžným užíváním

- Nesprávnou, neodbornou montáží neoprávněnou osobou a to zejména u full krytů, LCD modulů, laserů ps2/ps2/xbox360, mechanik x360 a všech náhradních dílů.

Převzetím a zaplacením zboží zákazník souhlasí s uvedenými podmínkami!
Ve sporném případe si vyhrazujeme právo rozhodnout s konečnou platností o výsledku reklamačního řízení.

Při zjištění rozdílu v množství nebo druhu zboží než bylo objednáno nebo je Vámi objednané zboží chybně uvedeno na daňovém dokladu, je kupující povinen oznámit tuto skutečnost prodávajícímu a to vždy nejpozději do 2 pracovních dnů od převzetí zásilky a to telefonicky, písemně nebo na e-mail.

Při oprávněné reklamaci je postup následující:

- Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů

- Pokud věc nebyla použita, může prodávající rozhodnout o její výměně za novou

- U použité může prodávající rozhodnout o její výměně za bezvadnou, která svým stářím a opotřebením odpovídá věci reklamované

- U zlevněného zboží, výprodeje se záruka nevztahuje na vady, pro které bylo zboží zlevněno

V následujících případech si prodávající vyhrazuje právo na náhradu ve výši 100,- Kč vzniklých servisních, přepravních a organizačních nákladů spojených s manipulací a testováním

A to:

- Zboží je k reklamaci zasláno bez patřičných dokladů

- Při testování se neprojevila uvedená závada a výrobek je shledán v dané věci funkčním

- Uplynula již záruka na zboží

- Závada byla způsobena ohněm, nehodou, odcizením, zničením, opotřebením, zanedbáním péče, nesprávným užitím,úpravou nebo změnou technických parametrů, demontáží či opravou námi nepověřenou osobou

Záruční doba začíná běžet datem uvedeném na daňovém dokladu. Dojde-li k výměně zboží, začne záruční doba znovu běžet ode dne nového data na daňovém dokladu.

ZPŮSOB DORUČENÍ REKLAMACE K NÁM

Nejdříve je nezbytné nás kontaktovat emailem anebo telefonicky .

- Zboží zasílejte doporučeně (NE na dobírku) a pojištěné, jelikož neručíme za případnou ztrátu či poškození na cestě k nám

- Zboží zaslané na dobírku nebude přijato

- Dopravné či balné reklamovaného zboží není předmětem záruky prodávajícího a proto si jej kupující hradí sám

- Reklamované zboží  zašlete na adresu :

Konzole-store.cz
Brandlova 74
69501 Hodonín
Česká Republika

 ZÁVĚREČNÉ USTANOVENÍ
Záruční podmínky v tomto záručním řádu jsou platné pro všechny obchodní případy, pokud nejsou smluvně ujednány jiné záruční podmínky.

 Ostatní podmínky se řídí dle občanského zákoníku, a zákona č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele.

 Tento reklamační řád nabývá účinnost 1. února 2011. Změny reklamačního řádu vyhrazeny.

  V případě dotazů volejte 739 616 508 . Sepsáno společností Konzole-store.cz - Petr Chvál

 

 

 

stylové kovové xbox 360 stojánky

 

    

 

Přihlášení

Tato stránka používá cookies. Vice info