CZ SK

F1 2010 XBOX 360

F1 2010 XBOX 360

XBOX 360 BAZAR

Xbox 360 F1 2010

  • Cena: 259 Kč

Výrobce: Codemasters

  • Konzole: Xbox 360
  • Jazyk: Anglicky
  • Stav: Perfektní

Popis: Hra má vycházet z letоšní sezony F1 2010, která začíná ostrým závodem druhý březnový víkend v Bahrajnu, takže i všechny modely formulí budou vycházet z aktuálních strojů v jednotlivých týmech.   Samozřejmostí bude grafika běžící na EGO engine (DiRT 2). Hra má spoustu detailů, kterých si při té zběsilé jízdě ani možná nevšimnete. Nechybí pohled z kamery nad hlavou jezdců, obrázek je perfektně ostrý a představený okruh Circuit de la Catalunya u Barcelony překypuje dalekými výhledy a precizně zpracovanými horizonty. Reálně pak vypadají i technici v boxech při výměně obutí, chovající se přesně podle skutečnosti, včetně maníka s "lízátkem" a přesného počtu mechaniků pro každou činnost. V závodě je počítano až s 26 vozy, které prý engine zvládá dobře renderovat i v úzkých uličkách Monte Carla, nejnáročnějšího okruhu na modelování okolí. Jak toto všechno pojede kupř. v nočním závodě v Singapuru, to si zatím ale tvůrci nechávají pro sebe. Přítomna bude i nová trať v Jižní Koreji.   Důležitým aspektem ve hře ale bude i vaše kariéra mimo závodiště. Budete mít agenty, kteří se postarají o vaši smlouvu, můžete si povídat s lidmi z vašeho týmu. A vynadat jim třeba , že se vám nelíbí poslední úpravy vašeho vozu. Váš život mimo trať se bude odehrávat ve virtuálním paddocku, kde budete mít jednak svůj motorhome s výstavkou dosažených trofejí, tedy karavan zřejmě ve stylu toho z DiRT2 a také místo v boxech, kde vám bude váš agent dohazovat domluvené kontrakty od týmů.   V týmu také nebudete závodit sami. V něm bude ještě druhý jezdec a když váš rival vyhraje nějaký závod, nejnovější vylepšení týmu půjdou do jeho vozu a vy budete minimálně pro příští rundu v tomto ohledu švorc. Porazit týmového kolegu tak má být jeden z hlavních úkolů v každém podniku, nicméně i při testování bude vrcholit souboj o pozici týmové jedničky, jenž má probíhat při hraní kariéry prakticky neustále. Lídr (např. Michael Schumacher) si totiž může volit nastavení vozu podle sebe, má více mIuvit do tuningu a úprav monopostu, čemuž se bude dvojka muset přizpůsobit, což nemá být jednoduché. Boj o pozici jedničky má nějakou formou probíhat právě i přes rozhovory s médii, kdy se budete navzájem špičkovat.

Nový komentář

* (Povinné)

konzole-store na instagramu

 

    

 

Tato stránka používá cookies. Vice info